субота, 20. април 2013.

Moja Indija i 29º Bika Objavljen: 24. decembar, 2012. | Autor: Smiljana Gavrančić

Moja Indija i 29º Bika





Kada je Merkur (dogovori, putovanja) 8. avgusta 2012. krenuo direktno, sve što sam planirala se promenilo... Već sutradan, 9. avgusta, saznala sam da devojka sa kojom sam trebala da krenem na put, u petak, 10. avgusta, ne može da putuje... Naravno, dogovorale smo se u vreme retrogradnog Merkura i, kao astrolog, znala sam da se stvari mogu promeniti, ali eto, pustila sam da ide kako je nebo htelo... Pri tom, trebale smo da putujemo njenim kolima, što mi je automatski napravilo problem oko prevoza...

Sedište broj 36 - 29º Jarca

„Kako i šta sad?“, rekoh u sebi. Jedno sam znala, od nerviranja nemam ništa, i svu svoju energiju sam usmerila ka tome da se nekako, kako znam i umem, domognem autobuske karte. Nešto mi je iznutra govorilo da ne treba da odlažem put, da Univerzum želi da sama krenem... Telefonom sam saznala da je preostalo još samo 4 (Saturn) karte... Rekla sam u sebi – „jedna mora biti moja!“. Tako je i bilo, uspela sam da dođem do autobuske karte, i to je baš poslednja prodata meni! „Hm, još jedna potvrda da ja treba da putujem“, a kad sam videla da je u pitanju sedište broj 36, osmehnula sam se i odmah to povezala sa brojem 9 (3+6), Neptunom („tajna“), koji je u simbolici ovog broja... S’ druge strane, pa i sam Zodijak se sastoji od 36 dekanata, i ovo je za mene bio jako lep znak pored puta...

Iskreno, priželjkivala sam da mi ovo putovanje donese inspiraciju za novi članak, novu priču koja će u sebi imati „tajnu“... To se i dogodilo, samo što nisam očekivala da ću putujući u Hrvatsku dobiti priču o Indiji, ali, kako se najbolje stvari dešavaju upravo onda kada nemamo očekivanja – sve sam ovo prihvatila bez opiranja...

S’ druge strane, kada sam uradila horoskop za trenutak kada sam kupila autobusku kartu , i videla da osa 1/7 ide preko 29º Jarca/Raka, tačno preko moje ose 3/9 (pisanje/svrha), bila sam već sigurna da tamo idem po priču, a sam 29º mi je nagovestio da ću pronaći ono za čim i tragam – „tajnu“... Naravno da znak Jarca možemo vezati primarno za Indiju, koja jeste u simbolici Saturna, no, ovo putovanje će mi doneti spoznaju da je za samu Indiju bitan takođe 29º (tišina, meditacija), ali jednog drugog znaka...
Dunja - 29º Bika

U petak, 10. avgusta, na dan mog putovanja, na nebu se formirao trigon između Venere i Neptuna, što jeste slika devojke koja ide na more. Ušla sam u autobus i pronašla sedište broj 36... Tamo me je neko već čekao. Dočekala me je sa osmehom i odmah sam osetila kao da se već znamo od pre...

Njeno ime mi se dopalo, u simbolici je Venere (Dunja), tako da sam pretpostavila da mi donosi nešto lepo... Odmah smo započele konverzaciju, sve je išlo jako glatko, sa lakoćom. Saznala sam da je rođena u Rijeci, a da trenutno živi u Novom Sadu (gde studira) i da putuje kući, tačnije kod svoje none (tako zove svoju baku) koja živi na ostrvu (29º) Rabu. Sve se uklapalo u trenutno stanje na nebu – Venera (devojka) trigon Neptun (ostrvo, baka).

„Moja nona je posebna, jako voli tišinu, mir, veoma je spiritualna.. Stara je dosta, ali je upravo njena tišina održava živom.“ Ove reči su me duboko dotakle i odmah podsetile na 29º Jarca, na stepen na kojem je bio Asc kad sam kupila kartu za Rijeku, na stepen gde se nalazi vrh moje 3. kuće (pisanje, putovanje) u mojoj karti... Tada sam već naslutila neku priču upravo o noni, baki, nekom ko je stariji (Jarac) i duhovan, poseban, spiritualan (29º)... Ali, i dalje nisam slutila da će se i Indija pojaviti ovde kao nešto bitno... Ubrzo mi je Dunja rekla još jedan podatak o sebi koji se isto uklapao u trenutno stanje na nebu, u trigon između Venere u Raku i Neptuna u Ribama – što je i slika devojke koja peva ili se bavi muzikom. Naime, Dunja Dorčić je jedna od pevačica poznate riječke grupe „Putokazi“, sedma po redu. Sam naziv benda mi je isto bio veoma simboličan. Kada ste astrolog, uvek u svemu vidite znak pored puta, definitivno...

I Dunji se mnogo dopalo moje ime, Smiljana, i rekla mi da je upravo Rab prepun cveća koje se zove smilje, da ga ona često bere, kad god je u poseti kod svoje none i da moram kad tad poći na Rab, upravo zbog ovog cveća... Bila je oduševljena kako ništa nije slučajno, i priznala mi da se baš molila u sebi da pored nje sedne neko ko će joj prijati. Nasmejala sam se na to, i onda sam joj rekla da sam ja astrolog, i da zaista nikad ništa nije slučajno. Oduševila se kad je čula šta je moja profesija, i odmah mi je rekla – „Ja sam dupli Strelac!“. Ovaj detalj mi se dodatno dopao, pored imena koje mi se odmah dopalo, jer sam na osnovu toga zaključila da mi ona kao dupli Strelac može doneti nešto bitno na polju moje svrhe, znanja (Strelac), kao što ja njoj, kao Škorpion na Asc – donosim sasvim sigurno neku transformaciju, promenu... Na kraju putovanja mi je i rekla „Tako si me zainteresovala za astrologiju, da sam poželela da je učim. Želim da se menjam!“.

Da je moj susret sa Dunjom zaista poseban, i da sam ovo putovanje nastavila u ritmu 29º (baš kao što sam ga i započela – kupovinom karte u trentuku kada je Asc bio na 29º) govori i sama karta za trenutak kad smo se srele. U toj karti, upravo je Mesec bio baš na 29º, ali znaka Bika. U Biku je Venera u sedištu, a Mesec egzaltiran, dakle, oba ženska principa su ovde snažna, što je sve bio nagoveštaj posebne, ženske energije, koja tiho (29º) vibrira... Ovo mi je bio još jedan znak da je moja osa 3/9 „prozvana“, i da sam na putu da sa lakoćom dođem do nekog učenja, saznanja, svrhe..., budući da mi osa 3/9 ide preko 29º Jarca/Raka, kao što sam već naglasila malo pre. Bila sam srećna...
Da je naš susret bio pun bliskosti, topline, govori i sama činjenica da obe imamo Mesec (duša) u znaku Raka (Dunja na 20º, a ja na 15º Raka, orbis ove konjunkcije je upravo 5º, što asocira na Svetlo – Sunce, vladar 5. znaka, znaka Lava - u našem odnosu, na ljubav) gde je, gle slučajnosti, i Mesec (žene) u karti same Indije, zemlje na Istoku o kojoj ću spoznaju imati na Zapadu. Veoma zanimljivo, zar ne?!

No, ono što je ovde bitno, i što mi je isto privuklo pažnju je sam vrh Dunjine 7. kuće (baka u ženskom horoskopu). Radi se o 15º Blizanaca! Upravo se 6. juna ove godine na ovom mestu dogodio prelaz Venere preko diska Sunca, i odmah sam zaključila da je Dunjina nona (baka) nekako bitna, i to baš u ovoj godini, a kada sam uočila i da je vrh 3. kuće (razgovor) u karti susreta Dunje i mene isto na 15º Blizanaca (na mojoj Fortuni – najličnija tačka u svačijem horoskopu), tada sam definitivno bila sigurna da smo se srele da bismo pričale o njenoj noni! Kako je i moj Mekrur na 15º Vodolije, u 3 (pisanje, razgovor, putovanje), i dispozitor moje Fortune – sve se poklopilo... „Da, ja sam ustvari pošla na ovo putovanje da bih čula nešto o Dunjinoj noni“ – rekla sam u sebi, i čekala sa strpljenjem šta će mi to Dunja još reći o noni, čekala sam materijal za priču...

Stigle smo u Rijeku, i tu se naše druženje prekida, ja ostajem u Rijeci, a ona ide na ostrvo, na Rab, kod svoje none... Zagrlile smo se, i onda mi je rekla najbitniju stvar: „Da, nisam ti ovo rekla, moja nona je živela u Indiji..., pričaću ti drugi put...“. Ostala sam zaprepašćena, u pozitivnom smislu naravno...

„Moja Ljubav – Indija“ & Osho

Baš u to vreme, na putovanju, ja se intezivno „družim“ sa Oshom, tj. čitam njegove knjige, između ostalog i knjigu koja nosi naslov „Moja Ljubav – Indija“. Osho o Indiji priča na jedan poseban način, on kaže da Indija nije samo jedan geografski ili istorijski fakat. Po njemu ona je nešto više, metafora, poezija, nešto nevidljivo (29º), ali opipljivo... To je treperenje određenih energetskih polja kakva ne postoje ni u jednoj drugoj zemlji. Osho ističe da je Indija zemlja koja neprekidno meditra hiljadama i hiljadama godina, da je ona priča o nenasilju. Ni jedna druga zemlja na svetu nije tako ženstvena kao Indija. Indiju su napadali, osvajali, ali se ona nikad nije branila, nije imala želju da se širi i postane ogromna. Ona meditira, ona je tiha, pasivna, božanska... Dakle, ona je nadasve ženska...

Setih se na momenat stepena na kojem je bio Mesec u trenutku kad sam se srela sa Dunjom, 29º Bika, s’ obzirom da je glavni pečat na mene ostavila upravo njena baka (Mesec – žena) koja je spiritualna (29º) i koja je živela u Indiji. „Ovo bi upravo mogao biti bitan stepen za Indiju“, rekoh u sebi – znak Bika jeste ženski znak, dosta je i pasivan, a sam 29º svakako asocira na meditaciju, tišinu, pri tom, Mars (rat), kao i Pluton (masovna uništenja) - je u Biku u izgonu, padu – rekla sam da Indija ne voli sukobe, agresiju... „U Indiji je sveta (29º) životinja upravo krava (Bik)“ – i ovo mi se uklapalo. Dalje, najveći spomenik ljubavi, jedan od 7 svetskih čuda, Tadž Mahal, upravo se nalazi u Indiji. Kako se u blizini 29º Bika nalazi fiksna zvezda Algol, iz sazvežđa Persej, ovo bi mogla biti slika žene koja umire na porođaju, baš kao što je to i bio slučaj sa Mumtaz Mahal, voljenom suprugom Šah Džahana, mogulskog cara Indije, koji joj podiže ovaj mauzolej u znak ljubavi nakon njene smrti. Ispred Tadž Mahala se veliki broj ljudi moli, meditira – nije li upravo ovo predstavljeno Mesecom (ljudi) na 29º (molitva, meditacija) Bika?!

No, i dalje je bilo rano za konačne zaključke, tražila sam još znakova pored puta. Znala sam da će uskoro doći neka informacija do mene, o noni, od Dunje, jer, priča je načeta, moram je nekako nastaviti...

Nona – Sunce na 29º Riba

Vratila sam se sa putovanja, Dunja je i dalje na Rabu. Baš pre dva (Mesec) dana čula sam se sa njom, prvi put od našeg susreta. Odmah sam je pitala o noni i njenoj vezi sa Indijom. Dobila sam korisnu informaciju, koja mi je pomogla da priču dalje nastavim...

Naime, nona je rođena 20. marta, 1928., na Rabu. U sunčevoj karti za taj dan, Sunce (pa i sam Asc) je baš bilo na 29º Riba! Kockice sam počela polako da slažem, imam 29º Bika, u koji „sumnjam“ kao stepen bitan za Indiju, a sad sam dobila i 29º Riba! Pitala sam Dunju da li je nonin život ikad nekako možda bio ugrožen, i to baš negde daleko, u Indiji možda, jer mi je to bila prva asocijacija za nonino Sunce (život, vitalnost) na 29º (kraj) Riba (daljine, bolnice...). Pored Sunca na ovom stepenu, sasvim sigurno da je na mene uticao i njen Pluton (opasnost, smrt, duboko nešto) egzaktno na mom Mesecu u 8 (istražvanje), na 15º Raka. Poput magneta (Pluton) privukla me žena koju nikad nisam videla, ali koju sam snažno i duboko (Pluton) osetila (Mesec)... U prilog njenoj spiritualnosti, o kojoj mi je Dunja pričala, govore i Mesec, Venera, i Merkur u Ribama (tišina...), pored pomenutog Sunca (život) na 29º Riba...
„Da, upravo u Indiji se ona susrela sa smrću. Nona je otišla u Indiju jer je nonić (tako zovem dedu) tamo dobio neki posao, poveli su sa sobom i svoje dvoje dece. Jedno od njih je moj tata. Učila je engleski, imali su poslugu, bilo im je sjajno... No, nona je morala tamo ići na jednu operaciju, bila je jako uplašena, i rekla je doktoru – „Ne dozvolite da umrem, imam dvoje male dece!“. Na to je lekar odgovorio – „Šta je vaša smrt u odnosu na celi svet!“. Umesto da je to dodatno slomi, njegove reči su je ojačale uzdigla se iznad uma, shvatila je da treba svoj ego baciti dole, i dan danas je živa, i veoma tiha...“ – kaže Dunja...

„Ego svoj baciti dole“ – ponavljala sam u sebi... Jako su mi ove reči bile poznate, negde sam ih prethodnih dana pročitala, rekla bih... „Setila sam se da je upravo Osho pričao o tome u knjizi koju sam čitala, da čovek mora da nauči da nije najbitniji na svetu, da svoj ego baci dole, da zaboravi na sebičnost... Da, 29º upravo ne poznaje sebičnost, ego...“. Mom oduševljenu nije bilo kraja... Ali, još jedna karika je bila potrebna da bih potvrdila da je 29º Bika stepen koji vezujemo za Indiju...

Massimo Savić – pesma Indija - 29º Raka

Da se Univerzum pobrine za sve, uvek, dokaz je i ovo što ću vam sad ispričati... Naime, dok sam čitala mail koji mi je Dunja pisala, o noni i njenoj vezi sa Indijom, baš sam slušala Massim Savića, i njegovu pesmu „Indija“, koja je objavljena na albumu „Sunce se ponovo rađa“, decembra, 2008. godine. To me je dodatno podstaklo da pogledam kartu i samog Massima.
Pošto je vreme rođenja nepoznato, koristila sam njegovu sunčevu kartu. Prvo što sam uočila je upravo pozicija Meseca (žena) ni manje ni više nego na 29º Raka (28º Raka 58’), gde se našlo i njegovo sekundarno i direktivno Sunce 2008., kada je ova pesma objavljena na pomenutom albumu. Da je Massimo zaista ovde bitan, u čitavoj ovoj priči oko Indije i none, govori i njegov datum rođenja – naime, Massimo je upravo rođen 6. juna, 1962. godine! Sunce u njegovoj karti jeste na 15 º Blizanaca, gde je vrh Dunjine 7 (njena baka, nona), gde je bio vrh 3 (priča, razgovor, pisanje) u karti mog susreta sa Dunjom, gde je bila i direktivna Venera (venčanje) same Mumtaz Mahal, 27. marta, 1612., na dan njenog venčanja sa Šah Džahanom, tačno pre 4 veka. Kako je prva asocijacija na Indiju upravo Tadž Mahal, jedno od 7 svetskih čuda, onda je sasvim sigurno i te kako 15º Blizanaca bitan ovde, jer predstavlja upravo vrh lotos konstelacije sa 15º Lava s’ jedne strane - gde se nalazi Venera u karti Indije, i 15º Ovna s’druge strane – gde se našao sekundarni Mesec Indije na dan venčanja, pre tačno 4 veka. Zanimljivo, i Mumtaz Mahal je čekala 5 godina na venčanje sa Šah Džahanom. Videli su se prvi put 1607., zaljubio se jako u nju, zaprosio je, ali su morali čekati (29º) na venčanje. Datum za venčanje su im odredili upravo astrolozi. I u ovom događaju, čekanju (29º) imamo simboliku ženske, pasivne energije, Indije...
Lotos konstelacija preko 29º

No, Massimo mi je ovde pomogao da zaista i potvrdim svoju sumnju u to da bi 29 º Bika mogao biti stepen bitan za samu Indiju, jer pravi snažnu lotos (lotos i jeste simbol Indije, Istoka) konstelaciju sa 29º Riba s’jedne strane, i 29º Raka s’druge strane. Kako su u pitanju ženski znaci – Bik, Rak, Ribe, koji ukazuju na pasivnost, ali ujedno i na emocije i ljubav (Venera je u sedištu u Biku, Mesec je tu egzaltiran, a u Raku je Mesec u sedištu, a Jupiter egzaltiran, Ribe su znak Jupiterovog i Neptunovog sedišta, i znak egzatlacije Venere), onda je sasvim sigurno da je Indija zemlja koja jeste tiha (29º), ženska (Bik, Rak, Ribe), koja je pasvna, koja čeka..., i koja je sasvim sigurno – posebna (lotos konstelacija) i puna ljubavi...

Indija i Novo Doba

Kako nakon 29º dolazi 0º (početak) znaka Blizanaca, a gde je i sam Asc Indije (0º Blizanaca 54’), a budući da je Regulus ušao u Devicu upravo sa Asc na 1º Blizanaca, za očekivati je da će ovo Novo Doba koje nam je ulaskom Regulusa u Devicu otvoreno, u narednih 2160 godina doneti i neko novo vreme samoj Indiji, tj. ženama u istoj, i to pre svega u smislu da one postanu nekako probuđenije i, zapravo, mentalnije (Blizanci)...
Onog trenutka kada je Um izbrisan – a metod za takvo postignuće je meditacija (29º) – ostaje nam samo telo koje je apsolutno prelepo, i tihi mozak bez buke. Onog trenutka kada se mozak oslobodi Uma, nevinost mozga postaje svesna novog prostora koji nazivamo dušom. Da, Indija je ženska, tiha, i puna ljubavi... Ali, u vremenu ispred nas – menjaće se, sasvim sigurno...

Нема коментара:

Постави коментар

Are We Safe? ’ART’ as part of A_I Spring 2024 Eclipses Published: 24th March, 2024 I Author: Smiljana Gavrančić ISAR CAP

  Are We Safe? ’ART’ as part of A_I Spring 2024 Eclipses Published: 24th March, 2024 I Author: Smiljana Gavrančić ISAR CAP   When Rish...